torsdag 27 oktober 2011

|Tipset| Omgång 6

En till vecka där jag inte orkar med mer än själva tipsen. Jag har fått ett regelförslag om att ett X ska ge två poäng istället för ett. Det vill säga att om resultatet blir 4-4 och jag tippar 5-5 får jag två poäng, om jag tippar 4-4 får jag tre poäng som vanligt. Jag tycker det skulle kunna funka men jag ser gärna att ni skriver vad ni tycker i ert tips så ska vi se hur vi gör! Återigen vill jag påminna om att det är bara att skicka in ett tips om man vill vara med, inget tråkigt sista anmälningsdag här inte.

Lönsboda - Carlshamn, 7-4
Palmstaden - Sävsjö, 8-5
Röke - Örlogsstaden, 6-4
Hovslätt - Höllviken, 4-8

6 kommentarer:

a.l sa...

Slätafly - FBC Kalmarsund, 6-6
Lönsboda - Carlshamn, 8-5
Palmstaden - Sävsjö, 7-5
Röke - Örlogsstaden, 4-6
Hovslätt - Höllviken, 3-6

G sa...

Lönsboda IBK - Carlshamns IBK, 9-6

Palmstaden IK - Sävsjö IBL, 6-4

Röke IBK - Örlogsstadens IBK, 7-5

Hovslätt IK - Höllsviken IBF, 2-7

C.H. sa...

Slätafly - FBC Kalmarsund, 4-6Lönsboda - Carlshamn, 5-5
Palmstaden - Sävsjö, 6-6
Röke - Örlogsstaden, 6-6
Hovslätt - Höllviken, 4-6

C.H. sa...

Helt ok för 2p om man hittar ett X.

Messi sa...

Lönsboda IBK - Carlshamns IBK, 8-5

Palmstaden IK - Sävsjö IBL, 5-3

Röke IBK - Örlogsstadens IBK, 3-4

Hovslätt IK - Höllsviken IBF, 6-8

jens sa...

duktig du är messi, som vågar skriva ditt tips här nu!!

Lönsboda-Carlshamn 6-4

Palmstaden-Sävsjö 7-4

Röke-Örlogsstaden 5-5

Hovslätt-Höllviken 5-8