fredag 21 oktober 2011

|Tipset| Omgång 5

Nu är det brådis, Örlogsstaden möter Carlshamn om dryga tre timmar i skrivande stund, 1200 sidor Alvarez i att-läsa-högen. Dessutom ska jag vika tvätt. Så jag hoppas att det inte är några hard feelings om jag inte skriver en krystad truddelutt om varje match utan bara stänker in ett resultat i varje match. Jag hade ju kunnat göra det enkelt för mig eftersom Messi redan via mejl skickat facit men jag tar inte den genvägen utan fantiserar ihop resultaten på helt egen hand.

Matcherna slutar såhär:


Örlogsstaden - Carlshamn,  4-6
Höllviken - Flyers, Vinst för Slätafly
Lönsboda - Palmstaden, 3-10
Munka-Ljungby - Hovslätt,  8-4
Kalmarsund - Engelholm, 5-7
Sävsjö - Röke,  9-5

3 kommentarer:

GM sa...

Örlogsstaden-Carlshamn 3-5
Höllviken-Slätafly 3-7
Lönsboda-Palmstaden 4-7
Munnka-Ljungby-Hovslätt 7-2
Kalmarsund-Engelholm 5-5
Sävsjö-Röke 5-3

G sa...

Örlogsstaden - Carlshamn IBK, 5-3

Höllviken - Slätafly, vinst slätafly

Lönsboda - Palmstaden, 3-8

Munka-Ljungby IBK - Hovslätt, 8-2

Kalmarsund - Engelholm, 4-6

Sävsjö - Röke, 7-4

jens sa...

örlogsstaden-carlshamn 4-7
Lönsboda-palmstaden 3-7
munka ljungby-hovslätt 6-2
karlmarsund-engelholm 5-6
sävsjö-röke 5-5