onsdag 28 mars 2012

Säsongen är över..

.. och säsongens sista match slutade 7-8 till Slätafly efter att Anderberg avgjort i sudden death. Den enorma hemmapubliken fick se sina rödvitsvarta tjongare springa ifrån till en fyramålsledning efter nästan två perioder men precis som mot Palmstaden och Engelholm gör Slätafly en stark sistaperiod och kvitterar matchen med två mål i sista minuten. Sedan vinst i sudden som sagt. Det kanske mest anmärkningsvärda är Rudholms hattrick, men ska man göra första Slätaflymålet i karriären kan man ju lika gärna passa på att göra ett par till.

Mål: Jonathan Rudholm 3, Jens Milesson 2, Linus Strelert, Robin Karlsson, Markus Anderberg
Assist: Ola Carlsson 2, Jens Milesson 2, Emil Johansson, Robin Karlsson,

Ganska skönt att det är över nu, så man helhjärtat kan fokusera på att vara ledig. I alla fall bloggarjäveln på denna sidan skärmen.

Men jag vet att det är många där ute som sitter på skatter av sällan skådat slag i form av galna historier, bilder och filmer som rör denna gudsförgätna klubb och jag ber er, snälla, maila till flyersbloggen@mail.com eller om filerna är för stora ska sendspace funka ypperligt! Andra tips som rör innehållet mottages precis lika tacksamt.

Nästa säsong invigs den nya hallen och jag tycker det hade varit mycket trevligt att köra ett heldagsevent, där hela klubben samlas, gör olika aktiviteter, musik (jag känner en galen Växjö-bo som kan stå för den biten), och så vidare. Eller?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Bloggat! Ser fram mot nästa säsong.

JM sa...

Tack som fan!

Jag ser också fram emot nästa säsong, men skönt med lite ledigt ett tag :)