söndag 23 januari 2011

Om bloggen och dess framtid

Tänkte att nu när det faktiskt verkar som om det inte bara var jag som tyckte att det saknades en blogg skulle berätta lite om min målsättning med den.

Först och främst kommer bloggen att behandla matchresultat och övriga nyheter som rör hela klubben, junior som senior, dam som herr.

Sedan har jag även idéer om andra sorters artiklar som kommer skrivas parallellt med nyheterna. Vad dessa handlar om tänker jag behålla för mig själv ett litet tag till då idéerna endast är på planeringsstadiet. De kommer att publiceras när de blir färdiga, detta kommer antagligen att ta ett litet tag eftersom de kräver viss research men se dessa gärna som bonusinnehåll. Jag hoppas de blir uppskattade.

Eftersom jag studerar och bor i Växjö kommer jag ha vissa perioder med väldigt mycket att göra vilket kan få som följd att bloggandet blir lidande, kanske kommer inget inlägg alls eller ett förkortat, kanske kommer det inte märkas alls. Ni är helt enkelt tvungna att ha överseende med detta.

Eftersom bloggen är nystartad och jag är ny som bloggare har den säkert en hel drös med konstigheter, lustiga designval eller inriktningar på texten, jobbiga typsnitt eller färgschema. Då det är så lätt att bli självblind är det inte säkert att jag upptäcker dessa brister och ber er då att påpeka dessa, skicka ett mejl, adressen står till vänster eller skriv ett meddelande till Flyersbloggen på Facebook.

Jag har några små designändringar planerade, men det är likadant där. Är resultatet inte bra, meddela mig detta, så bloggen blir så bra som den förtjänar.

Tack för mig

Inga kommentarer: