tisdag 1 november 2011

Avsked

Foto: Tommy Bodling

Det är med stor sorg men ändå lättnad som jag meddelar att jag deltagit i min sista innebandymatch. Beslutet har inte varit svårt då jag idag inte är den personen jag vill och borde vara. Min Fru och mina två barn behöver min tid, vilket de förtjänar mest av alla. Jag vill Tacka ALLA spelare, ledare, ungdomar samt våra fantastiska supportrar! Alla ni betyder otroligt mycket för mig! Har aldrig känt mig så hemma i ett LAG/förening innan. Ni ska veta att ni alla är fantastiska och att ni ska fortsätta i samma härliga stil! Jag vill även passa på att tacka Viktor, Mattias, Pierre och Marcus för allt stöd under slutet. Till övriga i laget vill jag bara säga att ni är och kommer alltid förbli en del av mig. Lycka till i jakten på allsvenskan!
Det är vi som är FLYERS!

Nils-Petter Hjelm

3 kommentarer:

putte sa...

Ser deta med stor sorg
en kämpe är inte i laget längre
hoppas att vi kommer att träffa dej hos oss på läktaren
Du väljer familjen vilket är HELT rätt
vi glömmer inte vad du gjort för oss
va så säker
De är vi som är flyers
putte

Puppe sa...

hej nisse känns tråkigt att det slutar nu när du verkligen får visa ditt riktikga jag, vi har haft våra duster men kommer sakna dej för din charm o stil att vara :).. vi kommer sakna dej!! hoppas vi ses på någon match?... lycka till hälsa familjen mvh Puppe

Lena sa...

Tråkigt att läsa att du ska sluta men jag förstår ditt beslut. Jag vet ju hur mycket tid familj/barn tar och du har ju sett vad det har blivit av mina stackars ungar - 4 innebandynördar! Kommer att sakna dig i sporthallen men hoppas ändå att vi kommer att ses på hemmamatcherna!